Sunday, August 26, 2012

I love reading

Assalamualaikum w.b.t...my blog's followers

Yesterday(Saturday 25th August 2012)..Alhamdulillah

I've got NEW BOOKS!!!

Bermula ke kenduri kahwin seorang rakan dari zaman sekolah rendah (dah kawen dah die ni..dulu tersangatla x mature budak ni..huhu) seterusnya ke rumah seorang kawan sekolah menengah yang dah lama tak bersua muka sampai tesesat jalan..haha

Then last destination to bookstore...Of course it's my fav place sejak saya berumur 5 tahun lagi ^_^

Dekat sejam setengah jugak kat situ..release tension tengok buku..

Hasilnya dapat 3 buku..

1 novel
1 novel sejarah islam
1 buku motivasi

Balik rumah terus bukak buku..Alhamdulillah lepas sehari dah habiskan satu buku...2 lgi hujung minggu ni iA.

Meneliti rak buku,kita akan tahu minat seseorang cenderung ke arah mana..

So, saya telitilah rak buku saya..mostly buku motivasi yang penuh dan jugak buku tokoh2...itulah minat saya sejak dulu...

Saya terpaksa memakai spek sejak berumur 6 tahun kerana selalu membaca dalam bilik yang kurang pengcahayaan...pergi ke tadika selalu diketawakan oleh rakan2 kerana memakai spek...tp saya x kisah...yang penting saya dapat membaca..

Ummi saya kata...kalu time makan tu mesti ada buku di sebelah (tapi sekarang habit tu dah x de...heee)...

Berilah apa jua buku ilmiah..iA saya akan baca...

Tempat yang paling kami(adik-beradik) minati ialah BOOKSTORES....bukan kedai makan,bukan kedai baju,bukan kedai kopi tapi kedai buku...berjam-jam kat sana pun belum tentu puas =P

Sebelum pulang ke egypt...misi saya untuk mencari buku2 tetap diteruskan..next entry i will update my new books..okay..got to go...bye2

wasalam =)

No comments: